google75803700034ad86c

ЦНАП

Виконавчий комітет Лиманської міської ради повідомляє, що в Центрі надання адміністративних послуг запроваджено “день відкритих дверей для громадян”. Ви матимете змогу провести звірки даних за особовими рахунками в зручних умовах і за принципом “єдиного вікна” з  суб’єктами господарювання, які надають послуги по водо-, теплопостачанню та представниками КП “Лиманська СЕЗ”, КП “Лиманський Зеленбуд”.
Відвідати “єдине вікно” запрошуємо за адресою: Донецька область, м. Лиман, вул. Незалежності, буд. 46, 1 поверх (малий зал), з 08-00 до 13-00 кожну другу, третю середи місяця.

Основними завданнями центру є:

- організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;

- спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;

- забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних
послуг, що надаються через адміністратора.

Центр надання адміністративних послуг у виконавчому комітеті Лиманськоїї міської ради (скорочена назва – ЦНАП) – це постійно діючий робочий орган в якому надаються адміністративні послуги через адміністратора шляхом його взаємодії з суб'єктами надання адміністративних послуг.
Адміністративна послуга – результат здійснення владних повноважень суб'єктом надання адміністративних послуг за заявою фізичної або юридичної особи, спрямований на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов'язків такої особи відповідно до закону.
Суб'єкт звернення – фізична особа, юридична особа, яка звертається за отриманням адміністративних послуг.
Суб'єкт надання адміністративної послуги – орган виконавчої влади, інший державний орган, орган влади Автономної Республіки Крим, орган місцевого самоврядування, їх посадові особи, уповноважені відповідно до закону надавати адміністративні послуги.

ЗАТВЕРДЖУЮ:

Керуючий справами

виконавчого комітету Лиманської міської ради

____________Р.О. Малий

“____”__________ 2017 р.

 

План роботи відділу надання адміністративних послуг виконавчого комітету

Лиманської міської ради Донецької області на 2017 року

 

№ п/п

Найменування заходів

Термін виконання

Відповідальний

за проведення

1.

Участь у розгляді звернень, пропозицій, скарг фізичних і юридичних осіб, що належать до компетенції Відділу

Постійно

з 730 до 1600

Ройко М.М.

2.

Розроблення та участь у розробленні проектів нормативно — правових актів, що відноситься до повноважень відділу та організація їх виконання

Постійно

з 730 до 1600

Ройко М.М.

Чепак Л.О.

Карнаухова В.Г.

Вахітова А.О.

3.

Здійснення ведення діловодства та зберігання документів відповідно до встановлених правил

Протягом місяця

з 730 до 1600

Ройко М.М.

Чепак Л.О.

Карнаухова В.Г.

Вахітова А.О.

4.

виконання розпорядчих документів міської ради та її виконавчого комітету в межах повноважень Відділу

Постійно

з 730 до 1600

Ройко М.М.

Чепак Л.О.

Карнаухова В.Г.

Вахітова А.О.

5.

Забезпечення взаємодії виконавчих органів Лиманської міської ради, місцевих органів державної виконавчої влади у сфері надання адміністративних послуг.

Постійно

з 730 до 1600

Ройко М.М.

Чепак Л.О.

Карнаухова В.Г.

Вахітова А.О.

6.

інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг.

По мірі необхідності

Ройко М.М.

Чепак Л.О.

Карнаухова В.Г.

Вахітова А.О.

7.

оприлюднення та вільного доступу до необхідної суб’єктам звернення інформації для отримання адміністративних послуг

По мірі необхідності

Ройко М.М.

Чепак Л.О.

Карнаухова В.Г.

Вахітова А.О.

8.

Організаційні заходи з питання затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг суб'єктами надання яких є органи місцевого самоврядування.

По мірі необхідності

Ройко М.М.

Чепак Л.О.

Карнаухова В.Г.

Вахітова А.О.

9.

Підготовка і надання до Департаменту економіки Донецької облдержадміністрації, спеціально уповноваженого органу з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності звітів та іншої інформації з питань надання адміністративних послуг

По мірі необхідності

Ройко М.М.

10.

Облаштування інформаційних стендів із зразками відповідних документів та інформацією в обсязі, достатньому для отримання адміністративної послуги без сторонньої допомоги

По мірі необхідності

Ройко М.М.

Чепак Л.О.

Карнаухова В.Г.

Вахітова А.О.

12.

Контроль за якістю та своєчасністю надання адміністративних послуг.

Постійно

з 730 до 1600

Ройко М.М.

13.

Забезпечення дотримання вимог Положення про відділ, правил внутрішнього розпорядку, трудової та виконавської дисципліни, норм етики поведінки посадової особи місцевого самоврядування та обмежень, пов’язаних з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування.

Постійно

з 730 до 1600

Ройко М.М.

Чепак Л.О.

Карнаухова В.Г.

Вахітова А.О.

 

Консультування громадян, прийом та обробка документів.

Постійно

з 730 до 1600

Ройко М.М.

Чепак Л.О.

Карнаухова В.Г.

Вахітова А.О.

 

Видача суб'єктам звернення готових результатів

Постійно

з 730 до 1600

Ройко М.М.

Чепак Л.О.

Карнаухова В.Г.

Вахітова А.О.

14.

Підготовка, реєстрація та збір необхідної інформації з метою надання коректних та актуальних відповідей на запити, отримані від органів державної влади, організацій та підприємств

Постійно

з 730 до 1600

Ройко М.М.

Чепак Л.О.

Карнаухова В.Г.

Вахітова А.О.

15.

Проведення професійно-економічного навчання, з метою підвищення професійного рівня та ефективності роботи

Двічі на місяць

Ройко М.М.

16.

Проведення навчання для депутатів міської ради

І квартал

Ройко М.М.

17.

Проведення навчання для старост та спеціалістів сіл та селищ

ІІ квартал

Ройко М.М.

18.

Проведення навчання для посадових осіб місцевого самоврядування

У разі потреби

Ройко М.М.

Послуги відділу житлово — комунального господарства

1

Взяття на квартирний облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов заява інформаційна картка
2 Видача ордера на жиле приміщення заява інформаційна картка
3 Видача ордера на службове жиле приміщення заява інформаційна картка
4 Видача дозволу на перепоховання останків померлих заява інформаційна картка
5 Видача дозволу на відключення від мережі централізованого опалення та гарячого водопостачання і улаштування індивідуального опалення заява інформаційна картка
6 Приватизація державного житлового фонду заява інформаційна картка
7 Видача дубліката свідоцтва про право власності на житло заява інформаційна картка
8 Включення квартири до розряду службових заява інформаційна картка
9 Виключення квартири із розряду службових заява інформаційна картка
10 Надання дозволу на влаштування газової колонки в багатоквартирному будинку заява інформаційна картка
11 Про надання в оренду нерухомого майна комунальної власності територіальної громади м. Лиман заява інформаційна картка
12 Передача житлового комплексу з балансу балансоутримувача на баланс об’єднання співвласників багатоквартирного будинку заява інформаційна картка
13 Видача довідки про перебування на квартирному обліку або іншого документа, що підтверджує необхідність поліпшення житлових умов заява інформаційна картка
14 Взяття на соціальний квартирний облік заява інформаційна картка

 

Послуги юридичного відділу

1 Надання довідки для вчинення нотаріальних дій заява інформаційна картка
2 Надання довідки про право фізичної особи на отримання доходу від податкового агента без утримання податку заява інформаційна картка

 

Послуги організаційного відділу

1 Легалізація (реєстрація) органу самоорганізації населення заява інформаційна картка
2 Дозвіл на створення органу самоорганізації населення заява інформаційна картка


Послуги відділу надання адміністративних послуг

1

Реєстрація місця проживання особи заява інформаційна картка
2 Зняття з реєстрації місця проживання особи заява інформаційна картка
3 Видача довідки про реєстрацію місця проживання заява інформаційна картка
4 Реєстрація місця перебування особи заява інформаційна картка
5 Зняття з реєстрації місця перебування особи заява інформаційна картка
6 Видача довідки про реєстрацію місця перебування заява інформаційна картка
7 Надання довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб. заява інформаційна картка

 

Послуги загального відділу

1

Надання довідки про наявність пічного опалення заява інформаційна картка

 

Послуги центру соціальних служб сім'ї молоді та дітей

1

Підготовка клопотання про присвоєння почесного звання України “Мати - Героїня” заява інформаційна картка

 

Послуги відділу у справах сім'ї молоді та спорту

1 Видача посвідчень батькам та дітям з багатодітної сім'ї заява інформаційна картка
2 Присвоєння другої категорії дитячо-юнацьким спортивним школам заява інформаційна картка
3 Присвоєння спортсменам ІІ та ІІІ спортивних розрядів заява інформаційна картка

 

Послуги відділу містобудування та архітектури

1

Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки заява інформаційна картка
2 Внесення змін до будівельного паспорта забудови земельної ділянки заява інформаційна картка
3 Надання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки заява інформаційна картка
4 Наміри щодо можливості розміщення тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності заява інформаційна картка
5 Оформлення паспорта прив'язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності заява інформаційна картка
6 Внесення змін до паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності заява інформаційна картка
7 Надання дозволу на переобладнання або перепланування жилих будинків, жилих і нежилих у житлових будинках приміщень заява інформаційна картка
8 Присвоєння (зміна) поштової адреси об’єкту  нерухомого майна заява інформаційна картка
9 Надання довідки про присвоєння  поштової адреси об’єкту  нерухомого майна заява інформаційна картка
10 Надання дозволу на переведення квартири, житлового будинку, частини житлового будинку з житлового фонду в нежитловий заява інформаційна картка
11 Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації. заява інформаційна картка
12 Внесення змін до декларації про готовність об’єкта до експлуатації заява інформаційна картка

 

Послуги служби у справах дітей

1

Висновок про визначення місця проживання дитини заява інформаційна картка
2 Висновок органу опіки та піклування про цільове (нецільове) використання аліментів на утримання дитини заява інформаційна картка
3 Надання повної цивільної дієздатності особі, яка досягла шістнадцяти років і працює за трудовим договором, а також неповнолітній особі, яка записана матір’ю або батьком дитини заява інформаційна картка
4 Висновок про можливість передачі дитини для подальшого виховання матері, батькові, які повернулися з місць позбавлення волі заява інформаційна картка
5 Визначення способу участі у вихованні дитини та спілкування з нею того з батьків, хто проживає окремо від неї заява інформаційна картка
6 Висновок про доцільне позбавлення батьківських прав заява інформаційна картка
7 Дозвіл на вчинення правочинів щодо нерухомого майна, право власності на яке або право користування яким має дитина заява інформаційна картка
8 Встановлення опіки (піклування) над дитиною заява інформаційна картка
9 Встановлення опіки над майном дитини сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування заява інформаційна картка
10 Висновок про доцільне скасування усиновлення заява інформаційна картка
11 Висновок про доцільне поновлення батьківських прав заява інформаційна картка
12 Зняття опіки (піклування) над дитиною заява інформаційна картка
13 Тимчасове влаштування дитини на повне державне утримання за заявою батьків заява інформаційна картка
14 Створення прийомної сім’ї та влаштування до неї дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування заява інформаційна картка
15 Висновок про доцільне відібрання дитини від батьків без позбавлення їх батьківських прав заява інформаційна картка

 

Послуги відділу  екології та природних ресурсів

1 Видача дозволу(ордеру) на видалення зелених насаджень заява інформаційна картка

 

Відділ земельних відносин

1

Надання дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) заява інформаційна картка
2 Надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (в оренду, безоплатно у власність, шляхом викупу, постійне користування) заява інформаційна картка
3 Затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) заява інформаційна картка
4 Продаж земельної ділянки несільськогосподарського призначення у власність фізичним особам заява інформаційна картка
5 Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки заява інформаційна картка
6 Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі зміни їх цільового призначення заява інформаційна картка
7 Внесення змін до рішення Лиманської (Краснолиманської) міської ради з земельних питань заява інформаційна картка
8 Затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки заява інформаційна картка
9 Затвердження експертної грошової оцінки земельної ділянки, що підлягає продажу заява інформаційна картка
10 Надання дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж частини земельної ділянки, на яку поширюється право суборенди (сервітуту) заява інформаційна картка
11 Затвердження технічної документації ії землеустрою щодо встановлення меж частини земельної ділянки, на яку поширюється право суборенди (сервітуту) заява інформаційна картка

 

Послуги державного рятувального загону ГУ ДСНС

1 Реєстрація декларації відповідності матріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки заява інформаційна картка

 

Послуги управління ветеринарної медицини

1 Експлуатаційний дозвіл операторам потужностей (об’єктів), які займаються виробництвом харчових продуктів, підконтрольних державній службі ветеринарної медицини та для агропродовольчих ринків заява інформаційна картка
2 Експлуатаційний дозвіл операторам потужностей (об’єктів), що проводять діяльність з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів заява інформаційна картка

 

Послуги Краснолиманського районого управління ГУ Держсанепідслужби

1 Видача висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи заява інформаційна картка
2 Видача та поновлення експлуатаційного дозволу для потужностей (об'єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів заява інформаційна картка

 

Послуги структурного підрозділу Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області (відділ у Лиманському районі)

1

Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з державного земельного кадастру заява інформаційна картка
2 Внесення до державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку заява інформаційна картка
3 Виправлення технічної помилки у відомостях з державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу заява інформаційна картка
4 Внесення до державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту з видачею витягу заява інформаційна картка
5 Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку. заява інформаційна картка
6 Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювання з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації. заява інформаційна картка
7 Видача довідки про наявність та розмір земельної частки (паю). заява інформаційна картка
8 Видача довідки про наявність у державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання). заява інформаційна картка
9 Видача відомостей  з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації  із землеустрою заява інформаційна картка
10 Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями заява інформаційна картка
11 Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки заява інформаційна картка

 

Послуги Департаменту Державної архітектурно — будівельної інспекції у Донецькій області

1 Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації заява інформаційна картка
2 Внесення змін до декларації про готовність об’єкта до експлуатації заява інформаційна картка

 

Послуги управління праці та соціального захисту населення

1

Виплата одноразової нагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня» заява інформаційна картка
2 Встановлення статусу «Жертва нацистських переслідувань» та видача посвідчення «Жертва нацистських переслідувань» заява інформаційна картка
3 Встановлення статусу «Ветеран праці» та видача посвідчення «Ветеран праці» заява інформаційна картка
4 Встановлення статусу «Учасник війни» та видача посвідчення «Учасник війни» заява інформаційна картка
5 Встановлення статусу «Член сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни» та видача посвідчення «Член сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни» заява інформаційна картка
6 Видача посвідчень особам, які одержують державну соціальну допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям інвалідам» заява інформаційна картка

 

Послуги Головного територіальне управління юстиції у Донецькій області

1

Державна реєстрація створення громадського об'єднання заява інформаційна картка
2 Державна реєстрація включення відомостей про громадське об'єднання, зареєстроване до 01 липня 2014 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань заява інформаційна картка
3 Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об'єднання, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів заява інформаційна картка
4 Державна реєстрація рішення про виділ громадського об'єднання заява інформаційна картка
5 Державна реєстрація рішення про припинення громадського об'єднання заява інформаційна картка
6 Державна реєстрація про відміну рішення про припинення громадського об'єднання заява інформаційна картка
7 Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з організації, ліквідаційної комісії) громадського об'єднання заява інформаційна картка
8 Державна реєстрація припинення громадського об'єднання в результаті його ліквідації заява інформаційна картка
9 Державна реєстрація припинення громадського об'єднання в результаті його реорганізації заява інформаційна картка
10 Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу громадського об'єднання заява інформаційна картка
11 Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ громадського об'єднання заява інформаційна картка
12 Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу громадського об'єднання заява інформаційна картка
13 Видачі дубліката свідоцтва про державну реєстрацію статуту територіальної громади заява інформаційна картка
14 Державна реєстрація змін до статуту територіальної громади заява інформаційна картка
15 Державна реєстрація статуту територіальної громади заява інформаційна картка
16 Скасування державної реєстрації статуту територіальної громади заява інформаційна картка

 

Підписка на розсилку
Розсилка матеріалів виконується за допомогою сервісу Google FeedBurner