В умовах загострення конкуренції природні умови та вигідні географічні положення вже не є основними факторами привабливості території. У боротьбі за присутність міжнародних компаній, висококваліфікованих робітників та туристів країни, регіони та міста ведуть активну діяльність по зміцненню їх позицій у напрямку так званих м’яких факторів. У цих умовах маркетинг територій стає невід’ємною частиною економічної та соціальної політики міст, громад та регіонів.
Маркетинг територій – це спеціалізована діяльність, що здіснюється на території з метою створення, підтримки або зміни про неї думок, намірів і поведінки суб'єктів, що як вже існують і діють на даній території, так і у її потенційних споживачів.
Тому маркетинг територій за останнє десятиліття набуває все більшої популярності і стає невід’ємним елементом державного та регіонального управління.
Маркетинг територій здійснюється за такими основними напрямками: формування іміджу території, формування її привабливості для жителів і туристів, кваліфікованих кадрів, розвиток інфраструктури.
Основна мета маркетингу іміджу полягає в створенні, розвитку, поширенні та забезпеченні суспільного визнання позитивного образу території.
Територіальний маркетинг не лише розширює інструментарій державного управління, а й змінює підходи, постановку стратегічних цілей, адже метою будь-якого маркетингу є задоволення потреб споживачів.
Визначальна роль у підвищенні ділової активності належить місцевій владі, а також плідності її співпраці з місцевим бізнесом.
Представляємо вашій увазі напрацювання для рекламування та представлення сприятливого позитивного іміджу Лиманської територіальної громади.