Маркетинг території

 

В умовах загострення конкуренції природні умови та вигідні географічні положення вже не є основними факторами привабливості території. У боротьбі за присутність міжнародних компаній, висококваліфікованих робітників та туристів країни, регіони та міста ведуть активну діяльність по зміцненню їх позицій у напрямку так званих м’яких факторів. У цих умовах маркетинг територій стає невід’ємною частиною економічної та соціальної політики міст, громад та регіонів.

Маркетинг територій – це спеціалізована діяльність, що здіснюється на території з метою створення, підтримки або зміни про неї думок, намірів і поведінки суб'єктів, що як вже існують і діють на даній території, так і у її потенційних споживачів.

Тому маркетинг територій за останнє десятиліття набуває все більшої популярності і стає невід’ємним елементом державного та регіонального управління.

Маркетинг територій здійснюється за такими основними напрямками: формування іміджу території, формування її привабливості для жителів і туристів, кваліфікованих кадрів, розвиток інфраструктури.

Основна мета маркетингу іміджу полягає в створенні, розвитку, поширенні та забезпеченні суспільного визнання позитивного образу території.

Територіальний маркетинг не лише розширює інструментарій державного управління, а й змінює підходи, постановку стратегічних цілей, адже метою будь­-якого маркетингу є задоволення потреб споживачів.

Визначальна роль у підвищенні ділової активності належить місцевій владі, а також плідності її співпраці з місцевим бізнесом.

Представляємо вашій увазі напрацювання для рекламування та представлення сприятливого позитивного іміджу Лиманської територіальної громади.

 

 

Брендбук Лиманської ОТГ

 

Маркетингова стратегія

 

Промоційне відео

 

«Інтегроване просторове планування для об’єднаних територіальних громад»

 

Інтерактивний панорамний контент — імерсивна подорож Лиманщиною

 

Відео про створення бренду Лиманщини

 

 

Підписка на розсилку
Розсилка матеріалів виконується за допомогою сервісу Google FeedBurner