Податкова інформує

Розподіл за рівнями органів Міндоходів України, що надають адміністративні послуги центральний/регіональний/місцевий

№ з/п Назва адміністративної послуги Структурний підрозділ (територіальний орган) Міндоходів України, відповідальний за надання адміністративної послуги
  Центральний рівень /43/  
1 Видача ліцензії на виробництво спирту етилового Департамент контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів
2 Видача дубліката ліцензії на виробництво спирту етилового Департамент контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів
3 Видача ліцензії на виробництво спирту коньячного Департамент контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів
4 Видача дубліката ліцензії на виробництво спирту коньячного Департамент контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів
5 Видача ліцензії на виробництво спирту плодового Департамент контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів
6 Видача дубліката ліцензії на виробництво спирту плодового Департамент контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів
7 Видача ліцензії на виробництво спирту етилового ректифікованого виноградного Департамент контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів
8 Видача дубліката ліцензії на виробництво спирту етилового ректифікованого виноградного Департамент контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів
9 Видача ліцензії на виробництво спирту етилового ректифікованого плодового Департамент контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів
10 Видача дубліката ліцензії на виробництво спирту етилового ректифікованого плодового Департамент контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів
11 Видача ліцензії на виробництво спирту-сирцю виноградного Департамент контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів
12 Видача дубліката ліцензії на виробництво спирту-сирцю виноградного Департамент контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів
13 Видача ліцензії на виробництво спирту-сирцю плодового Департамент контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів
14 Видача дубліката ліцензії на виробництво спирту-сирцю плодового Департамент контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів
15 Видача ліцензії на виробництво алкогольних напоїв Департамент контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів
16 Видача дубліката ліцензії на виробництво алкогольних напоїв Департамент контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів
17 Видача ліцензії на виробництво тютюнових виробів Департамент контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів
18 Видача дубліката ліцензії на виробництво тютюнових виробів Департамент контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів
19 Видача ліцензії на право оптової торгівлі спиртом етиловим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим Департамент контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів
20 Видача дубліката ліцензії на право оптової торгівлі спиртом етиловим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим Департамент контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів
21 Видача ліцензії на право оптової торгівлі алкогольними напоями, крім сидру та перрі (без додання спирту) Департамент контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів
22 Видача дубліката ліцензії на право оптової торгівлі алкогольними напоями, крім сидру та перрі (без додання спирту) Департамент контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів
23 Видача ліцензії на право оптової торгівлі тютюновими виробами Департамент контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів
24 Видача дубліката ліцензії на право оптової торгівлі тютюновими виробами Департамент контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів
25 Видача ліцензії на право оптової торгівлі сидром та перрі (без додання спирту) Департамент контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів
26 Видача дубліката ліцензії на право оптової торгівлі сидром та перрі (без додання спирту) Департамент контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів
27 Видача довідки про внесення місця зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів до Єдиного державного реєстру місць зберігання Департамент контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів
28 Видача довідки про внесення місця зберігання спирту до Єдиного державного реєстру місць зберігання Департамент контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів
29 Оформлення нарядів на відпуск та повернення спирту Департамент контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів
30 Видача додатків до ліцензій на виробництво спирту етилового, коньячного і плодового, спирту етилового ректифікованого виноградного, спирту етилового ректифікованого плодового, спирту-сирцю виноградного, спирту-сирцю плодового, алкогольних напоїв Департамент контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів
31 Видача додатків до ліцензій на право оптової торгівлі алкогольними напоями, крім сидру та перрі (без додання спирту); сидром та перрі (без додання спирту) та тютюновими виробами Департамент контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів
32 Включення/виключення до/з Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій моделей реєстраторів розрахункових операцій, їх модифікацій вітчизняного та іноземного виробництва, розширення переліку версій внутрішнього програмного забезпечення моделей, продовження строку їх первинної реєстрації Департамент податкового та митного аудиту
33 Видача ліцензії на здійснення митної брокерської діяльності Департамент митної справи
34 Видача дубліката ліцензії на здійснення митної брокерської діяльності Департамент митної справи
35 Переоформлення ліцензії на здійснення митної брокерської діяльності Департамент митної справи
36 Видача копії ліцензії на здійснення митної брокерської діяльності Департамент митної справи
37 Анулювання ліцензії на здійснення митної брокерської діяльності за заявою ліцензіата Департамент митної справи
38 Надання дозволу на відкриття та експлуатацію магазину безмитної торгівлі Департамент митної справи
39 Переоформлення дозволу на відкриття та експлуатацію магазину безмитної торгівлі Департамент митної справи
40 Зупинення дії дозволу на відкриття та експлуатацію магазину безмитної торгівлі за заявою підприємства Департамент митної справи
41 Анулювання дозволу на відкриття та експлуатацію магазину безмитної торгівлі за заявою підприємства Департамент митної справи
42 Надання статусу гаранта Департамент митної справи
43 Прийняття рішення про допуск перевізників-резидентів до перевезень на умовах Конвенції МДП Департамент митної справи
  Регіональний рівень /32/  
44. Видача ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями Головні управління Міндоходів в АР Крим, областях, мм. Києві та Севастополі (Управління (відділ) контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів)
45. Видача дубліката ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями Головні управління Міндоходів в АР Крим, областях, мм. Києві та Севастополі (Управління (відділ) контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів)
46. Видача ліцензії на роздрібну торгівлю сидром та перрі (без додання спирту) Головні управління Міндоходів в АР Крим, областях, мм. Києві та Севастополі (Управління (відділ) контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів)
47. Видача дубліката ліцензії на роздрібну торгівлю сидром та перрі (без додання спирту) Головні управління Міндоходів в АР Крим, областях, мм. Києві та Севастополі (Управління (відділ) контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів)
48. Видача ліцензії на роздрібну торгівлю тютюновими виробами Головні управління Міндоходів в АР Крим, областях, мм. Києві та Севастополі (Управління (відділ) контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів)
49. Видача дубліката ліцензії на роздрібну торгівлю тютюновими виробами Головні управління Міндоходів в АР Крим, областях, мм. Києві та Севастополі (Управління (відділ) контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів)
27. Видача довідки про внесення місця зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів до Єдиного державного реєстру місць зберігання Головні управління Міндоходів в АР Крим, областях, мм. Києві та Севастополі (Управління (відділ) контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів)
50. Видача картки платника податків (фізичним особам - іноземцям та особам без громадянства) Головні управління Міндоходів в АР Крим, областях, мм. Києві та Севастополі (Управління ІТ та обліку платників)
51. Надання дозволу на відкриття та експлуатацію складу тимчасового зберігання Митниці Міндоходів
52. Переоформлення дозволу на відкриття та експлуатацію складу тимчасового зберігання Митниці Міндоходів
53. Зупинення дії дозволу на відкриття та експлуатацію складу тимчасового зберігання за заявою підприємства Митниці Міндоходів
54. Анулювання дозволу на відкриття та експлуатацію складу тимчасового зберігання за заявою підприємства Митниці Міндоходів
55. Видача свідоцтва про допущення дорожнього транспортного засобу до перевезення товарів під митними печатками та пломбами Митниці Міндоходів
56. Продовження строку дії свідоцтва про допущення дорожнього транспортного засобу до перевезення товарів під митними печатками та пломбами Митниці Міндоходів
57. Переоформлення свідоцтва про допущення дорожнього транспортного засобу до перевезення товарів під митними печатками та пломбами Митниці Міндоходів
58. Видача свідоцтва про допущення контейнера до перевезення вантажів під митними печатками та пломбами за типом конструкції Митниці Міндоходів
59. Видача свідоцтва про допущення контейнера до перевезення вантажів під митними печатками та пломбами, на будь-якому етапі після виготовлення контейнера Митниці Міндоходів
60. Видача сертифіката уповноваженого економічного оператора Митниці Міндоходів
61. Зупинення дії сертифіката уповноваженого економічного оператора за заявою підприємства Митниці Міндоходів
62. Анулювання сертифіката уповноваженого економічного оператора за заявою підприємства Митниці Міндоходів
63. Надання дозволу на відкриття та експлуатацію митного складу Митниці Міндоходів
64. Переоформлення дозволу на відкриття та експлуатацію митного складу Митниці Міндоходів
65. Зупинення дії дозволу на відкриття та експлуатацію митного складу за заявою підприємства Митниці Міндоходів
66. Анулювання дозволу на відкриття та експлуатацію митного складу за заявою підприємства Митниці Міндоходів
67. Надання дозволу на відкриття та експлуатацію вільної митної зони комерційного або сервісного типу Митниці Міндоходів
68. Переоформлення дозволу на відкриття та експлуатацію вільної митної зони комерційного або сервісного типу Митниці Міндоходів
69. Зупинення дії дозволу на відкриття та експлуатацію вільної митної зони комерційного або сервісного типу за заявою підприємства Митниці Міндоходів
70. Анулювання дозволу на відкриття та експлуатацію вільної митної зони комерційного або сервісного типу за заявою підприємства Митниці Міндоходів
71. Надання дозволу на відкриття та експлуатацію вантажного митного комплексу Митниці Міндоходів
72. Переоформлення дозволу на відкриття та експлуатацію вантажного митного комплексу Митниці Міндоходів
73. Зупинення дії дозволу на відкриття та експлуатацію вантажного митного комплексу за заявою підприємства Митниці Міндоходів
74. Анулювання дозволу на відкриття та експлуатацію вантажного митного комплексу за заявою підприємства Митниці Міндоходів
  Місцевий рівень /25/  
50. Видача картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків Центри обслуговування платників податків (державні податкові інспекції)
75. Внесення до паспорта громадянина України відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта Центри обслуговування платників податків (державні податкові інспекції)
76. Видача документів про взяття на облік платника податків Центри обслуговування платників податків (державні податкові інспекції) Спеціалізовані державні податкові інспекції
77. Видача довідки про зняття з обліку платника податків Центри обслуговування платників податків (державні податкові інспекції) Спеціалізовані державні податкові інспекції
78. Видача довідки про відсутність заборгованості із сплати податків, зборів платникам податків, які припиняються/припиняють підприємницьку діяльність Центри обслуговування платників податків (державні податкові інспекції) Спеціалізовані державні податкові інспекції
79. Видача свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість Центри обслуговування платників податків (державні податкові інспекції) Спеціалізовані державні податкові інспекції
80. Видача свідоцтва про реєстрацію сільськогосподарського підприємства як суб’єкта спеціального режиму оподаткування податком на додану вартість Центри обслуговування платників податків (державні податкові інспекції) Спеціалізовані державні податкові інспекції
81. Видача рішення про внесення, повторне внесення, виключення, відмову у внесенні установи (організації) до/з Реєстру неприбуткових установ та організацій або присвоєння установі (організації) іншої ознаки неприбутковості Центри обслуговування платників податків (державні податкові інспекції)
82. Видача довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи) Центри обслуговування платників податків (державні податкові інспекції) Спеціалізовані державні податкові інспекції
83. Видача свідоцтва про реєстрацію суб'єкта індустрії програмної продукції як суб'єкта, який застосовує особливості оподаткування Центри обслуговування платників податків (державні податкові інспекції) Спеціалізовані державні податкові інспекції
84. Видача торгового патенту Центри обслуговування платників податків (державні податкові інспекції) Спеціалізовані державні податкові інспекції
85. Видача довідки про набуття або підтвердження сільськогосподарським товаровиробником статусу платника фіксованого сільськогосподарського податку Центри обслуговування платників податків (державні податкові інспекції) Спеціалізовані державні податкові інспекції
86. Видача свідоцтва платника єдиного податку Центри обслуговування платників податків (державні податкові інспекції)
87. Реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку Центри обслуговування платників податків (державні податкові інспекції)
88. Реєстрація книги обліку доходів і витрат Центри обслуговування платників податків (державні податкові інспекції)
89. Видача довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію) Центри обслуговування платників податків (державні податкові інспекції)
90. Видача довідки про сплату податку на доходи фізичних осіб платником податку – резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, та про відсутність податкових зобов’язань з цього податку Центри обслуговування платників податків (державні податкові інспекції)
91. Видача довідки про сплату роботодавцем податків та зборів (обов'язкових платежів) Центри обслуговування платників податків (державні податкові інспекції) Спеціалізовані державні податкові інспекції
92. Видача довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, що контролюються органами державної податкової служби Центри обслуговування платників податків (державні податкові інспекції) Спеціалізовані державні податкові інспекції
93. Підготовка висновку про повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов'язань Центри обслуговування платників податків (державні податкові інспекції) Спеціалізовані державні податкові інспекції
94. Реєстрація реєстратора розрахункових операцій Центри обслуговування платників податків (державні податкові інспекції) Спеціалізовані державні податкові інспекції
95. Реєстрація книг обліку розрахункових операцій Центри обслуговування платників податків (державні податкові інспекції) Спеціалізовані державні податкові інспекції
96. Реєстрація розрахункових книжок Центри обслуговування платників податків (державні податкові інспекції) Спеціалізовані державні податкові інспекції
97. Засвідчення довідки про проведення декларування валютних цінностей, доходів та майна, що належать резиденту України і знаходяться за її межами Центри обслуговування платників податків (державні податкові інспекції) Спеціалізовані державні податкові інспекції
98. Реєстрація довідки про відсутність у суб’єктів підприємницької діяльності за межами України валютних цінностей та майна Центри обслуговування платників податків (державні податкові інспекції) Спеціалізовані державні податкові інспекції

ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ГРОМАДЯН

"Декларування доходів громадян: податкова знижка"
"Декларування доходів громадян:коли подається або не подається податкова декларація про майновий стан і доходи"

Слов’янська об’єднана державна податкова інспекція ГУ ДФ1 Донецькій області повідомляє, що з 2 липня 2018 року будуть змінені реквізити усіх рахунків, відкритих для зарахування надходжень до державного та місцевих бюджетів. 
З метою повідомлення платникам податків, зборів, платежів надаємо перелік рахунків а також повідомляємо, що нові рахунки розміщено на сайті Головного управління ДФС у Донецькій області.
Додаток: рахунки в електронному виді.
 

18.09.2018

Всі новини

18.09.2018

ОГОЛОШЕННЯ

Головне управління ДФС у Донецькій області доводить до відома суб’єктів господарювання, що з питань  переміщення товарних вантажів через контрольні пункти в`їзду-виїзду зони проведення ООС, що належать до компетенції органів Державної фіскальної служби України, можна звернутись з 9 до 18 години за телефонами «гарячої лінії»  0993683346  та 0507068055.

У січні-серпні 2018 року Центром обслуговування платників Слов’янської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області надано понад 14 тисяч адміністративних послуг

Основним завданням Слов’янської ОДПІ ГУ ДФС у Донецької області є здійснення сервісного обслуговування платників податків.

За 8 місяців 2018 року ЦОП Слов’янської ОДПІ надано 14099 адміністративних послуг.

Найбільш запитуваними є:

- послуги з видачі реєстраційного номера облікової картки платника - 6199 послуг, також звертаються з метою отримати відмітку в паспорті громадянина України про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта – 70 послуг;

- реєстрація книг обліку розрахункових операцій – 755 послуг;

- видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків – 3717 послуги;

- реєстрація книг обліку доходів і витрат платникам єдиного податку - 573 послуг;

- реєстрація платників єдиного податку – 507 послуг;

- надання витягів з реєстру єдиного податку – 796 послуг.

Нагадуємо, що Центр обслуговування платників Слов’янської ОДПІ ГУ ДФС у Донецької області  знаходиться за адресою : м. Слов’янськ, пл. Соборна , 3; Центр обслуговування платників Лиманського відділення Слов’янської ОДПІ ГУ ДФС у Донецької області  знаходиться за адресою : м. Лиман, вул. Пушкіна, 11а.

Підсумки роботи Слов’янської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області за січень-серпень 2018 року

За вісім місяців 2018 року Слов’янською ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області мобілізовано до Зведеного бюджету України 1103,5 млн.грн. Зокрема, протягом січня-серпня 2018 року підприємства, які перебувають на обліку в інспекції, сплатили до загального фонду Державного бюджету 439,8млн. грн. Основними джерелами наповнення державного бюджету є податок на доходи фiзичних осiб, якого сплачено 161,0 млн. грн., податок  на додану вартість – 150,8 млн.грн, , військовий збір – 38,4 млн.грн. та ін.

Платники Слов’янської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області за січень-серпень 2018 року перерахували до місцевих бюджетів 663,7 млн. грн. податків, зборів, платежів. Основними джерелами наповнення місцевих бюджетів є податок на доходи фізичних осіб 474,9 млн.грн., плата за землю 63,1 млн. грн., єдиний податок 58,2 млн.грн.

При заповненні платіжних документів необхідно дотримуватись вимог Порядку №666

Слов’янсько-Лиманське управління ГУ ДФС у Донецькій області нагадує платникам, що необхідно чітко дотримуватись при заповненні платіжних документів вимог Порядку заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.07.2015 №666.

У разі перерахування коштів в рахунок погашення боргу з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ), при заповненні призначення платежу у полі №2 друкується код виду сплати «140», який символізує «Надходження до бюджету коштів у рахунок погашення податкового боргу/недоїмки з єдиного внеску».

Так, наприклад, при сплаті заборгованості з ЄСВ поле «Призначення платежу» розрахункового документа заповнюється таким чином :

1 – службовий код («*»);

2 – код виду сплати («140» – надходження до бюджету коштів у рахунок погашення податкового боргу/недоїмки з єдиного внеску);

3 – код за ЄДРПОУ платника, який здійснює сплату;

4 – друкується роз’яснювальна інформація про призначення платежу;

5 – не заповнюється;

6 – не заповнюється;

7 – не заповнюється.

Слід зауважити, що пробіли між розділовим знаком «;» та інформацією, яка зазначається у кожному полі, не ставляться.

Альтернатива діючим РРО

Слов’янсько-Лиманське управління ГУ ДФС у Донецькій області інформує, що система e-Receipt – «Електронний чек», яка реалізується у рамках пілотного проекту Державної фіскальної служби України, має на меті здійснення позитивних змін у ланці «підприємець – споживач».

Запроваджена новація полягає у альтернативному технологічному рішенні у сфері реєстрації розрахункових операцій в галузі торгівлі, а саме – без застосування традиційних реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО).

Звертаємо увагу, що система e-Receipt може бути встановлена на будь-який пристрій: персональний комп’ютер, планшет, смартфон – вона доступна та безкоштовна, при цьому вона може бути інтегрована з іншими системами Державної фіскальної служби України та бухгалтерськими программами, тобто у практику впроваджується електронний додаток, зокрема, до смартфона, який і буде виконувати функцію РРО.

Система має найвищий ступінь захисту і спроможна працювати 24 години на добу та 7 днів на тиждень. Застосування цієї моделі позбавляє необхідності придбавати традиційний РРО та друкувати паперові чеки.

Громадяни зможуть перевірити фіскальний чек у відкритій частині «Електронного кабінету».

Система «Електронний чек» – зручна та економна для підприємців, вона дозволить підвищити ефективність контролю за розрахунковими операціями та оперативно виявляти факти порушень при здійсненні таких операцій, а це зменшить обсяги тіньового обігу товарів, перш за все підакцизної групи.

Нові можливості «Електронного кабінету»

Слов’янсько-Лиманське управління ГУ ДФС у Донецькій області звертає увагу, що платники ПДВ мають змогу скористатися новими сервісами в «Електронному кабінеті» (далі – Е-кабінет) під час реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування (далі – ПН/РК).

Так, зокрема:

- в Е-кабінеті є можливість подати письмові пояснення та копії документів до декількох ПН/РК, якщо вони складені на одного отримувача за одним і тим самим договором або якщо в таких ПН відображені однотипні операції. Однотипними операціями є операції з однаковими кодами товарів згідно з УКТ ЗЕД або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг;

- для уникнення помилок при складанні РК до ПН платники можуть скоритися сервісом, який дозволяє переглянути повну інформацію щодо ПН з урахуванням всіх зареєстрованих до неї РК.

Доступ до інформації надано у приватній частині («особистий кабінет») Е-кабінету у розділі «ЄРПН». За заданими параметрами пошуку ПН відображається остаточний розрахунок з урахуванням всіх наступних зареєстрованих до неї РК;

- можна здійснити перегляд розрахункових показників навантаження та суми ПДВ, зазначені платником ПДВ в ПН/РК, зареєстрованих у Єдиному реєстрі податкових накладних у звітному (податковому) періоді;

- платники мають змогу скористатися Реєстром податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена (далі – Реєстр). Він розміщений у відкритій частині Е-кабінету. За допомогою цього сервісу платники мають можливість в он-лайн режимі переглядати інформацію щодо розгляду та статусу зупинених документів.

Пошук інформації в Реєстрі здійснюється за такими фільтрами: «Індивідуальний податковий номер», «Номер ПН/РК», «Дата складання ПН/РК».

Слов’янсько-Лиманське управління

За спеціальне використання води підприємства Донеччини сплатили більше 104 мільйонів гривень

За вісім місяців 2018 року платники рентної плати за спеціальне використання води Донецької області перерахували до бюджетів всіх рівнів 104,1 млн гривень. Ця сума майже рівними частинами розподілена між державним та місцевими бюджетами:

  • 45%, або 46,8 млн грн – до загального фонду державного бюджету;
  • 45%, або 46,8 млн грн – до загального фонду місцевих бюджетів;
  • 10%, або 10,5 млн грн – до спеціального фонду державного бюджету.

Саме за рахунок частини збору, що надходить до скарбниць місцевих громад, фінансуються потреби бюджетної сфери місцевих громад та соціальні програми по екологічному оздоровленню річок та водоймищ  Донецької області.

Головне управління ДФС у Донецькій області нагадує, що граничний термін подання податкової звітності та сплати податкових зобов’язань з рентної плати за спеціальне використання води за ІІІ квартал 2018 року – 9 листопада та 19 листопада 2018 року відповідно.

Понад 683 мільйона гривень спрямовано на захист довкілля підприємствами Донеччини

Висока концентрація промислового виробництва, транспортної інфраструктури Донецької області висуває на перший план питання оздоровлення навколишнього середовища та раціонального використання природних ресурсів регіону.

Так, за січень-серпень 2018 року підприємства Донецької області сплатили 683,4 млн грн екологічного податку, який суттєво поповнив бюджети місцевих громад. Згідно з розподілом коштів із загальної суми до місцевих бюджетів надійшло 375,9 млн грн, до державного бюджету – 307,5 млн гривень. Середньомісячний показник надходжень екологічного податку за вісім місяців поточного року по Донецькій області становить понад 85 млн гривень.

Головне управління ДФС у Донецькій області нагадує, що важливість  екологічного податку для Донеччини зумовлена необхідністю часткової компенсації відтворення природних ресурсів, мінімізацією негативного впливу на них господарської діяльності, адже через функціонування великої кількості заводів, шахт та фабрик за рівнем забруднення регіон займає одну з лідируючих позицій серед областей України. Захист довколишнього середовища – наша загальна турбота. Саме тому закликаємо платників екологічного податку вчасно та в повному обсязі забезпечувати сплату податку.

З доходів мешканців Донеччини вже сплачено на 1,1 мільярд гривень більше, ніж торік

Головним управлінням ДФС у Донецькій області неодноразово зазначалось, що податок на доходи фізичних осіб – лідер у наповненні як державного бюджету країни, так і місцевих бюджетів регіону. На даний час  46,4% загальних надходжень зведеного бюджету країни забезпечує податок на доходи фізичних осіб.

За вісім місяців 2018 року до зведеного бюджету країни від платників Донецької області надійшло 6,4 млрд грн податку на доходи фізичних осіб, що на 1,1 млрд грн, або на 20% перевищує минулорічні надходження.

Чверть сплаченого податку, а саме – більше 1,6 млрд гривень спрямовано до державного бюджету країни. Решта коштів, а саме – 4,8 млрд гривень залишились в розпорядженні місцевих бюджетів області, і це значна підтримка у фінансуванні місцевих громад для розвитку та благоустрою регіону.

Податок на доходи фізичних осіб безпосередньо залежить від розміру заробітної плати, яку офіційно отримують працевлаштовані працівники. Тому фахівцями фіскальної служби Донеччини постійно проводиться робота з питань легалізації трудових відносин та комплекс контрольно-перевірочних заходів з метою збереження державних соціальних гарантій для громадян.

Головне управління ДФС у Донецькій області нагадує, що Законом України від 07 грудня 2017 року № 2246-VIII «Про Державний бюджет України на 2018 рік» з 1 січня 2018 року встановлено місячну мінімальну заробітну плату у розмірі – 3723 гривень, а погодинну – 22,41 гривень.

Шановні роботодавці! Подбайте про соціальну захищеність ваших працівників - дотримуйтесь законодавчої норми щодо мінімального рівня заробітної плати.

На Донеччині єдиного податку сплачено вже більше півмільярда гривень

Єдиний податок від малого підприємництва належить до тих податкових платежів, надходження якого стабільно і суттєво поповнюють місцевий бюджет та забезпечують життєдіяльність територіальних громад.

Суб’єкти господарювання Донеччини, які перебувають на спрощеній системі оподаткування, за січень-серпень 2018 року сплатили до місцевих бюджетів області 523,5 млн грн єдиного податку, що на 20% перевищує минулорічні показники. За рахунок такого приросту місцеві громади отримали на 87,1 млн. грн більше, ніж у січні-серпні 2017 року.

На сьогодні саме фізичні особи-підприємці є лідерами зі сплати єдиного податку – ними сплачено до місцевих бюджетів 347,2 млн гривень.

Натомість юридичними особами - платниками єдиного податку перераховано до місцевої казни 176,3 млн грн, у тому числі більше половини надійшло від сільгоспвиробників області - 100,7 млн гривень.

Головне управління ДФС у Донецькій області нагадує, що з 02 липня 2018 року почали діяти нові бюджетні рахунки для сплати податків і зборів до бюджетів всіх рівнів, та акцентує особливу увагу, що з 11 вересня 2018 року зарахування платежів буде здійснюватися виключно на нові рахунки - за старими реквізитами платежі будуть надходити як нез’ясовані. З оновленими рахунками можливо ознайомитись на суб-сайті ГУ ДФС у Донецькій області у розділі «Бюджетні рахунки» за посиланням http://dn.sfs.gov.ua/byudjetni-rahunki/.

ГУ ДФС у Донецькій області

05.05.2018 р.

ОГОЛОШЕННЯ

Слов'янська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області повідомляє, що 15 травня 2018 року о 11 год. 00 хв. у приміщенні Слов’янської ОДПІ на 2 поверсі (за адресою: м. Слов’янськ, площа Соборна 3, вхід через Пенсійний фонд) відбудеться семінар із залученням фахівців Головного управління ДФС у Донецькій області та Слов’янської ОДПІ для платників податків території обслуговування Слов’янської ОДПІ на тему: «Актуальні питання адміністрування земельного податку, орендної плати та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Переваги подання звітності в електронному вигляді».

Телефони для довідок: 62-13-56 та 3-51-65.

Новий сервіс від Електронного кабінету ДФС

Слов'янська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області повідомляє про запровадження в Електронному кабінеті нового сервісу - окремого Реєстру податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена. Реєстр розміщено у відкритій частині Електронного кабінету.

Пошук інформації в Реєстрі здійснюється за такими фільтрами: «Індивідуальний податковий номер», «Номер ПН/РК», «Дата складання ПН/РК».

У Реєстрі відображається інформація щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена та по яким прийняті рішення відповідними комісіями, а також розпочато процедури адміністративного та судового оскарження.

Реєстр функціонує в тестовому режимі протягом місяця з дня набрання чинності Порядку.

У частині формування у відкритому доступі окремого Реєстру Електронний кабінет доопрацьовано відповідно до пункту 8 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 117 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».

Податкова знижка: довідка про отримані фізичною особою у звітному році доходи надається до контролюючого органу за його вимогою

Слов'янська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області повідомляє, що відповідно до пп. «в» п. 176.1 ст. 176 розділу ІV Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) подавати податкову декларацію про майновий стан і доходи (далі – податкова декларація) за встановленою формою у визначені строки у випадках, коли згідно з нормами розділу ІV таке подання є обов’язковим.

На вимогу контролюючого органу та в межах його повноважень, визначених законодавством, платники податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) зобов’язані пред’являти документи і відомості, пов’язані з виникненням доходу або права на отримання податкової знижки, обчисленням і сплатою ПДФО, та підтверджувати необхідними документами достовірність відомостей, зазначених у податковій декларації з цього податку.

Якщо фізична особа має право скористатися податковою знижкою, або зобов’язана подавати податкову декларацію відповідно до вимог ПКУ, то така особа повинна на вимогу контролюючого органу надати разом із податковою декларацією довідку про отримані у звітному році доходи.

Слід зазначити, що згідно з пп. «в» п. 176.2 ст. 176 ПКУ особи, які відповідно до ПКУ мають статус податкових агентів, зобов’язані подавати на вимогу платника ПДФО відомості про суму виплаченого на його користь доходу, суму застосованих соціальних податкових пільг та суму утриманого ПДФО.

Легалізація трудових відносин

Крім багатьох інших негараздів, сьогодні в Україні гостро стоїть проблема легалізації трудових відносин та заробітної плати.

На жаль, відносини між роботодавцями та найманими працівниками не завжди відповідають нормам законодавства. Часто працівники отримують офіційну зарплату меншу за мінімальну (або на рівні мінімальної), а решту зарплати - у «конверті». Таким способом роботодавці ухиляються від сплати податку.

Не рідкість і випадки, коли працівники взагалі офіційно не оформлені на роботу. Це робиться роботодавцями для того, аби мiнімізувати витрати та отримати максимальний прибуток. Крім того, використання прихованих трудових відносин призводить до зменшення надходжень до місцевого бюджету та інших фондів, а працівники залишаються позбавленими соціальних виплат та соціальних гарантій.

Користуючись тим, що зараз важко знайти роботу, працедавці змушують робітників працювати за «сірими», вигідними лише їм схемами, добре розуміючи, що у людей немає іншої альтернативи.

Такі працівники стають повністю беззахисними перед роботодавцями. Усна домовленість жодним чином не фіксується юридично. Працівник не має ніяких доказів для підтвердження дійсного розміру своєї зарплати і трудового стажу. Роботодавець може платити працівнику стільки і до тих пір, скільки вважає за потрібне. Офіційно неоформлена на роботу людина ризикує залишитися без права на отримання соціальних виплат та пенсії..

Тому легалізація трудових відносин і заробітної плати, ліквідація прихованої зайнятості - є одним з ключових напрямків роботи усіх державних органів. І вирішувати цю проблему треба спільними зусиллями.

Варто вже зараз відстоювати свої конституційні права – вимагати від роботодавців офіційного оформлення трудових відносин. Людям треба чітко усвідомити, що згода отримувати зарплату «в конвертах» може зіграти з ними злий жарт, позбавивши їх у майбутньому всіх соціальних гарантій.

Ніхто не зможе краще змусити роботодавців чесно платити зароблені гроші, як самі працівники, які повинні просто не погоджуватися на роботу за невигідними для себе умовами.

Суспільство має усвідомити, що легалізація заробітної плати – це гідне забезпечення майбутнього кожного з нас.

Слов’янська ОДПІ

Щомісяця бізнес Донеччини спрямовує на соціальні виплати понад 500 мільйонів гривень єдиного внеску

За перший квартал 2018 року роботодавці Донецької області та самозайняті особи перерахували 1 мільярд 602 мільйони гривень єдиного внеску. Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження збільшились на 13% або на 184 мільйони гривень. Відповідно збільшився і середньомісячний показник надходжень єдиного внеску по Донецькій області з 472 млн грн у 2017 році до 534 млн грн на даний час.

Слід зауважити, що завдяки своєчасній сплаті єдиного внеску мешканці Донеччини отримують соціальні гарантії держави на пенсійне забезпечення, виплати на випадок безробіття, нещасних випадків чи професійних захворювань.

Із загальної суми перерахованого єдиного внеску найбільші суми забезпечили страхувальники м. Маріуполь – 464 млн грн, платники м. Покровськ та Покровського району сплатили понад 229 млн грн, роботодавці м. Слов’янськ та Слов’янського району перерахували майже 192 млн грн, м. Краматорськ – понад 187 млн гривень.

Нагадуємо, що з 1 січня 2018 року законодавством встановлено розмір мінімальної заробітної плати 3723 грн, а максимальна величина заробітної плати, з якої сплачується єдиний внесок, складає 55 845 гривень. Виходячи з цього, мінімальний розмір єдиного внеску за місяць – 819,06 грн (3723 грн х 22%), за квартал – 2 457,18 гривень. 

Донецька митниця: інформаційно-роз’яснювальна компанія щодо запровадження принципу «єдиного вікна» при електронному декларуванні товарів триває

26 квітня 2018 року у Маріуполі та Краматорську відбулись чергові наради в Донецькій митниці ДФС у форматі «круглих столів». Темою для обговорення стало застосування принципу «єдиного вікна» при електронному декларуванні товарів. У зустрічах прийняли участь фахівці Державної Азовської морської екологічної інспекції, Державної екологічної інспекції у Донецькій області, Головного Управління Держпродспоживслужби у Донецькій області, а також представники великого та середнього бізнесу регіону, уповноважені особи з питань декларування.

Слід відмітити, що з початку 2018 року заходи такого формату у Донецькій митниці проведено вже втричі. За вже сформованою традицією на нарадах митники повідомили усіх присутніх про поточні результати діяльності у цьому напрямку. Аналіз оформлення митних декларацій, проведених у Донецькій митниці ДФС протягом квітня, свідчить, що при декларуванні товарів, що ввозяться на митну територію України, суб’єкти господарювання віддають перевагу саме електронному декларуванню за принципом «єдиного вікна».

Так, практично 85% усіх імпортних оформлень здійснено із застосуванням цього принципу. Зростання у порівнянні з березнем 2018 року склало майже 11%. Але на даний час дещо неузгодженими залишаються деякі організаційні питання, пов’язані із декларуванням експортних вантажів, тому частка експортних оформлень, які здійснені із застосуванням принципу «єдиного вікна», складає майже 70% від загальних оформлень на вивезення товарів за межі митної території України.

Крім того активну підтримуючу позицію щодо повсюдного застосування принципу «єдиного вікна» висловили фахівці всіх державних контролюючих органів, що задіяні в його реалізації. Вони запевнили присутніх суб’єктів господарювання, що з метою сприяння зручності в роботі декларантів в пунктах проведення відповідних видів контролю створені всі належні умови.

Наприкінці зустрічей митниками та представниками державних контролюючих органів ще раз було акцентовано, що перехід на «безпаперову та безконтактну сферу обслуговування», це, насамперед, оптимізація роботи суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності, скорочення часу та витрат на проведення декларування, а також мінімізація корупційних ризиків. 

Донеччанину не дозволили перевезти до непідконтрольної території промислові ворота вартістю понад 40 тисяч гривень

Співробітниками управління оперативного забезпечення на окремих територіях зон АТО ГУ ДФС у Донецькій області спільно з працівниками прикордонної служби України 29 квітня 2018 року упереджено спробу вивезення до непідконтрольної території Донецької області товарно-матеріальних цінностей.

Так, під час огляду на контрольно-пропускному пункті в’їзду-виїзду «Новотроїцьке» автомобілю Fiat Doblo з бортовим причепом виявлено секційні промислові ворота «Alutech» серії ProPlus орієнтовною вартістю 41 тисяча гривень, які мешканець м. Донецьк намагався перевезти до тимчасово неконтрольованої території України.

Відносно порушника складено протокол про адміністративне правопорушення за ч.1 ст.204-3 КУпАП, товарно-матеріальні цінності вилучено.

За І квартал 2018 року роботодавцям-порушникам донараховано до сплати понад 17 мільйонів гривень

Легалізація заробітної плати та зайнятості населення є і залишається одним з основних напрямків роботи фіскальної служби Донеччини. Саме тому, дбаючи про майбутнє громадян, їх соціальний захист та розвиток регіону за рахунок наповнення місцевих бюджетів, співробітники відомства продовжують проводити комплекс заходів, направлених на детінізацію трудових відносин.

Так, протягом І кварталу 2018 року роботодавцям, які порушували податкове законодавство при виплаті заробітної плати та інших доходів фізичним особам, донараховано до сплати 17,1 млн гривень. Із загальної донарахованої суми понад 12,2 млн грн складає податок на доходи фізичних осіб, 3,9 млн грн – єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та майже 0,9 млн грн – військовий збір.

За рахунок вжитих заходів податкового контролю було виявлено 14 найманих осіб, праця яких використовувалася роботодавцем без оформлення трудових відносин.

Слід зауважити, що фахівцями Головного управління ДФС у Донецькій області постійно проводиться роз’яснювальна робота серед керівників підприємств регіону, внаслідок чого роботодавці додатково уклали 3800 трудових угод з найманими працівниками.

За результатами вжитих заходів залучено до державної реєстрації 921 громадянин, котрі здійснювали підприємницьку діяльність без реєстрації. До бюджету додатково сплачено 0,9 млн грн податків.

Головне управління ДФС у Донецькій області висловлює щиру вдячність сумлінним роботодавцям за їх небайдужість до своїх найманих працівників. Адже офіційна заробітна плата – запорука майбутнього громадян і держави в цілому.

У Маріуполі припинено діяльність з незаконної реалізації фальсифікованого алкоголю

Днями співробітниками податкової міліції Головного управління ДФС у Донецькій області під час проведення загальнодержавної операції «Акциз-2018» в рамках розслідування кримінального провадження, зареєстрованого в Єдиному реєстрі досудових розслідувань за ст.204 Кримінального кодексу України (незаконне виготовлення, зберігання, збут або транспортування з метою збуту підакцизних товарів), припинено діяльність з незаконної реалізації спиртовмісної рідини.

В ході розслідування були встановлені місця зберігання спиртовмісної рідини, яка в подальшому реалізовувалась через торгівельну мережу міста Маріуполя.

За результатами проведених обшуків місць зберігання та реалізації фальсифікованої підакцизної продукції виявлено та вилучено спиртовмісної рідини на суму близько 650 тисяч гривень.

Досудове розслідування триває.

Внесок Донеччини до бюджету – 6,3 мільярдів гривень

З початку 2018 року зведений бюджет країни від платників податків Донецької області вже отримав 6,3 млрд грн, що в порівнянні з аналогічними показниками минулого року більше на 30%, або майже на 1,5 млрд гривень. Щомісяця платники Донеччини перераховують до бюджетів всіх рівнів понад 1,5 млрд грн, що на 372 млн грн більше, ніж торік.

Цього року кошти між державним бюджетом країни та місцевими бюджетами Донеччини розподілились майже однаково.

Так, за результатами роботи фіскальних органів Донеччини з початку року місцеві бюджети області отримали 3 млрд 187 млн грн, що на 330 млн грн перевищує минулорічні надходження.

Натомість до державної казни надійшло 3 млрд 180 млн грн, що аж на 1 млрд 158 млн перевищує минулорічні показники.

До трійці основних джерел формування зведеного бюджету на Донеччині увійшли:

46,5% - податок на доходи фізичних осіб (3,0 млрд грн);

21,5% - податок на прибуток (1,4 млрд грн);

13% - податок на додану вартість (831 млн грн).

Позитивна динаміка надходжень до бюджетів усіх рівнів досягнута завдяки злагодженій роботі органів фіскальної служби Донеччини та сумлінному ставленню платників податків до сплати податкових зобов’язань.

ГУ ДФС у Донецькій області

Підписка на розсилку
Розсилка матеріалів виконується за допомогою сервісу Google FeedBurner